Slide Background
baner_2000_667_2
baner_2000_667_3
baner_2000_667_4
baner_2000_667_5
baner_2000_667_6
previous arrow
next arrow

CO ROBIMY I JAK DZIAŁAMY?

Wszystkie działania promocyjne rozpoczynamy od oceny otoczenia rynkowego Twojej Firmy, analizy oferty, oceny i doboru grupy docelowej klientów oraz wizerunku firmy, ze szczególnym uwzględnieniem obrazu Twojej Firmy w Internecie. Tylko po przeprowadzeniu takich działań możliwa jest realizacja skutecznych kampanii reklamowych.

Działania promocyjne kierujemy precyzyjnie do wcześniej wyselekcjonowanej grupy  klientów, maksymalnie zwiększając skuteczność działań reklamowych.

Kampanie reklamowe w Internecie prowadziliśmy nie tylko w Polsce, ale także w serwisach obcojęzycznych w m.in. Niemczech, Wielkiej Brytanii, Litwie, Francji, krajach Beneluxu i USA.

NASZE DZIAŁANIA TO M.IN.

  • lepsza pozycja Twojej strony www w wynikach wyszukiwania Google – klienci łatwiej odnajdą Twoją firmę w sieci;
  • poprawa jakości wizytówki Google – wizytówka będzie wyświetlała się na wyższej pozycji, będzie zawierała ciekawe treści i informacje, a klienci będą łatwiej ją odnajdywać i kontaktować się z Twoją firmą;
  • nowoczesny i atrakcyjny wizualnie profil na Facebooku, zachęcający do kontaktu z firmą;
  • nowoczesna, przejrzysta i funkcjonalna strona www, dostosowana do obsługi na urządzeniach mobilnych;
  • skuteczne reklamy w Google Ads i Facebook Ads, w tym reklamy remarketingowe i displayowe – klienci będą do Ciebie wracać;
  • spójna, wdrażana na wszystkich kanałach, strategia marketingowa, dzięki której Twoja firma będzie lepiej rozpoznawalna;
  • doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów.

ZAJMUJEMY SIĘ M.IN. PLANOWANIEM I REALIZACJĄ.

  • kampanii reklamowych na Facebooku, z wykorzystaniem narzędzi Facebook Ads
  • kampanii reklamowych z wykorzystaniem narzędzi Google Ads – remarketing, reklama w wyszukiwarce Google, kampanie wizerunkowe z wykorzystaniem sieci reklamowych
  • kampanii z wykorzystaniem mediów konwencjonalnych: prasy i radia (w tym  przygotowanie graficzne reklam, tworzenie scenariuszy spotów radiowych, przygotowanie mediaplanów)
  • stron firmowych / fanpag’y w social mediach (tworzenie treści, planowanie, obsługa komunikacji z klientami)
  • kampanii opartych o marketing szeptany
  • niestandardowych kampanii reklamowych
  • serwisów internetowych, w tym sklepów on-line
  • pozycjonowaniem stron internetowych
  • innych działań marketingowych