





Slide Background
baner_2000_667_2
baner_2000_667_3
baner_2000_667_4
baner_2000_667_5
baner_2000_667_6
CO ROBIMY I JAK DZIAŁAMY?
Wszystkie działania promocyjne rozpoczynamy od oceny otoczenia rynkowego Twojej Firmy, analizy oferty, oceny i doboru grupy docelowej klientów oraz wizerunku firmy, ze szczególnym uwzględnieniem obrazu Twojej Firmy w Internecie. Tylko po przeprowadzeniu takich działań możliwa jest realizacja skutecznych kampanii reklamowych.
Działania promocyjne kierujemy precyzyjnie do wcześniej wyselekcjonowanej grupy klientów, maksymalnie zwiększając skuteczność działań reklamowych.
Kampanie reklamowe w Internecie prowadziliśmy nie tylko w Polsce, ale także w serwisach obcojęzycznych w m.in. Niemczech, Wielkiej Brytanii, Litwie, Francji, krajach Beneluxu i USA.
NASZE DZIAŁANIA TO M.IN.
- lepsza pozycja Twojej strony www w wynikach wyszukiwania Google – klienci łatwiej odnajdą Twoją firmę w sieci;
- poprawa jakości wizytówki Google – wizytówka będzie wyświetlała się na wyższej pozycji, będzie zawierała ciekawe treści i informacje, a klienci będą łatwiej ją odnajdywać i kontaktować się z Twoją firmą;
- nowoczesny i atrakcyjny wizualnie profil na Facebooku, zachęcający do kontaktu z firmą;
- nowoczesna, przejrzysta i funkcjonalna strona www, dostosowana do obsługi na urządzeniach mobilnych;
- skuteczne reklamy w Google Ads i Facebook Ads, w tym reklamy remarketingowe i displayowe – klienci będą do Ciebie wracać;
- spójna, wdrażana na wszystkich kanałach, strategia marketingowa, dzięki której Twoja firma będzie lepiej rozpoznawalna;
- doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów.
ZAJMUJEMY SIĘ M.IN. PLANOWANIEM I REALIZACJĄ.
- kampanii reklamowych na Facebooku, z wykorzystaniem narzędzi Facebook Ads
- kampanii reklamowych z wykorzystaniem narzędzi Google Ads – remarketing, reklama w wyszukiwarce Google, kampanie wizerunkowe z wykorzystaniem sieci reklamowych
- kampanii z wykorzystaniem mediów konwencjonalnych: prasy i radia (w tym przygotowanie graficzne reklam, tworzenie scenariuszy spotów radiowych, przygotowanie mediaplanów)
- stron firmowych / fanpag’y w social mediach (tworzenie treści, planowanie, obsługa komunikacji z klientami)
- kampanii opartych o marketing szeptany
- niestandardowych kampanii reklamowych
- serwisów internetowych, w tym sklepów on-line
- pozycjonowaniem stron internetowych
- innych działań marketingowych