Jesteśmy świadkami postępującej miniaturyzacji mediów - jedno urządzenie mieszczące się w kieszeni może pomieścić funkcjonalność telewizora, komputera, aparatu fotograficznego, telefonu i wielu innych.
Podobnie dzieje się ze społecznościami, a więc i potencjalnymi klientami, za którymi podążają marketerzy. W konsekwencji, z każdym rokiem przybywa coraz więcej reklam dedykowanych urządzeniom mobilnym.
Z raportu Global Ad Trends wynika, że w 2018 roku przewidywane wydatki na reklamy mobilne wzrosną o 35,2% do łącznej sumy 98,3 miliardów dolarów. Zjawisko to sytuuje je na drugim miejscu, zaraz po reklamach telewizyjnych, na które rocznie przeznacza się około 139 miliardów dolarów.
Co więcej, z roku na rok obserwuje się wzrost środków przeznaczanych na kampanie wyświetlane na stronach dwóch monopolistów - Facebook i Google.
W 2012 roku było to 47% wszystkich wydatków na reklamy mobilne, w 2016 - 58%, natomiast w 2017 już 61%, co według szacunków obejmować ma prawie 25% wszystkich wydatków na reklamy w dowolnych kanałach na całym świecie.
To duży udział, biorąc pod uwagę, że w 2012 roku wskaźnik ten wynosił zaledwie 9,4%.
Źródło:
https://www.research-live.com/article/news/mobile-secondlargest-ad-medium-after-tv/id/5031292
Przedstawiamy wyniki badania przeprowadzonego w dniach 15-21 kwietnia 2020 wśród właścicieli i managerów branży gastronomicznej.
Czego potrzeba, by sprzedać buty warte 19,99 USD za 200, 400 a nawet 600 USD? Odpowiedź jest prosta: odpowiedniego marketingu!
Wyniki badań ankietowych nie pokrywają się z rzeczywistością. Wygląda na to, że w sklepach zostawiamy 2 razy mniej pieniędzy.
Powszechnie mówi się, że nagrodę powinno się przydzielać po zakończeniu zadania. Otóż nie! Badania wyraźnie pokazują, że na motywację korzystny wpływ mają nagrody natychmiastowe.
Wystarczy jeden drobny zwyczaj, by istotnie podnieść zadowolenie i efektywność całego zespołu. Dlaczego akurat kawa tak działa?
Ten sam materiał wyświetlony na pełnym ekranie może przynieść większe korzyści, niż pokazany w małym oknie. Jak to działa?
Wracasz do domu i myśli o minionych trudach czy przykrych zdarzeniach nie dają Ci spokoju, a Twój sen jest coraz słabszy? To znak, że pora postawić na reset.
Chcesz pchnąć rozwój popularności swojej marki do przodu? Postaw na firmowego bloga.
Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego po obejrzeniu emocjonujących filmików czujecie czasami nieodpartą potrzebę udostępnienia ich dalej?
Smartfon ? przenośna galeria handlowa w Twojej kieszeni. Prędzej jednak zrobisz zakupy korzystając ze swojego laptopa?
Percepcja łowcy okazji ukierunkowana jest na jak największą oszczędność. Niestety, dzieje się to kosztem empatii?
Co portale społecznościowe mają wspólnego z opinią publiczną? Czy analiza postów na Twitterze może się do czegoś przydać?
Etos ciężkiej pracy wciąż cieszy się dużą popularnością w krajach wysoko rozwiniętych. Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę z konsekwencji ciągłego przeciążania organizmu.
Organiczne papierosy bardziej bezpieczne niż zwykłe? Zdaniem większości przepytanych osób - tak. A jak jest naprawdę?
Według raportu Cancer Research UK, oglądając więcej reklam telewizyjnych, nastolatki chętniej sięgają po wysoko przetworzoną żywność, co w dalszej perspektywie grozi otyłością...
Jak się ma satysfakcja z życia i dobrostan do poziomu zarobków? Czy rzeczywiście więcej znaczy lepiej?
Ostatnie lata pokazują, jak dynamicznie zmienia się rynek: od masowego, do niszowego. Małe i średnie firmy prosperują coraz lepiej, w porównaniu z dużymi.
Jak pogoda wpływa na zachowanie konsumenta? I jak tę wiedzę wykorzystać? Zapraszamy do lektury.
Wielkie brawa dla brytyjskich nastolatków, którzy nie dają się nabrać na fałszywe wiadomości. Większość z nich krytycznie podchodzi do treści zamieszczanych w mediach społecznościowych.
Facebook wziął sobie do serca postanowienia noworoczne. Szykują się zmiany w Messengerze: zapowiedziano znaczne odchudzenie aplikacji.
Kliniki dentystyczne Prima-Dent od 25 lat zapewniają warszawiakom zdrowy uśmiech. Naszedł czas na odświeżenie ich internetowego wizerunku.
Wierzejki - rodzinna firma z Podlasia, będąca liderem na polskim rynku mięsa i wędlin, rozpoczęła właśnie podbój Londynu.
Za nami kolejna udana impreza. Dla Centrum Handlowego Alfa - największego centrum handlowego w Białystoku - zaplanowaliśmy i przeprowadziliśmy konkurs urodzinowy, w którym rozdaliśmy nagrody o łącznej wartości 25 000 PLN.